TAHNIAH!! ANDA TELAH MEMENANGI SEBUAH BANGLO MEWAH!! Klik sini!

Sunday, 5 April 2009

tag tig tug

Ape tu tag? Tag adlh sjenis kuih tradisional msyrkt puak Melanau yg dbuat dr..
Korg kne tipu dgn aku. Cri sndri mksud die kt kamus dwibhse oxford fajar(aku pun xtau mksud die).

Tag dr miss.s.k. kui3..

1. Upload gmbr yg anda gemari n jwb soaln dbawah.


p/s: ingt nk uplod gmbr sndri.
2. Knp anda ske gmbr ni?

Slh 1 kolksi wllpaper aku. Cool~


3. Ble kli trakhir mkn piza?

Ape kne mgena dgn gmbr kt ats ni? Xpe la jwb gak. Dh lpe ble kli trakhir mkn. Asik mkn nasik je.


4. Lgu trakhir yg anda dgr.

Konfem, xde kne mngena dgn gmbr kt ats lgsug. Aku jwb gak. Lgu yg kt blog ni yg korg tgh dgr ni. Malique - Assalamualaikum


5. Ape yg anda tgh bwat selain selesaikn tag ni?

Ni dh msuk tjuk bru la ni kot. Xde kaitn dh dgn gmbr kt ats. Tgh tido Duduk ats krusi.


6. Selain nme sndri anda ske dpanggil dgn pggilan ape?

Tom Cruise. Tp xde org nk pggil pun. Adeh! Spe blig slipar ni?


7. Tag lg 6org. *Soaln seterusnye ade kaitn dgn org yg anda tag.

Yg kne tag ni blogger je ke?
-Sapiq
-Atyrah
-Cikgu Zatul
-Acab_chunky
-Bad


-Utk mngtahui org ke-6 yg di'tag' sila
p/s: kalo blh tag balek kt org yg tag aku tu, enam2 org ni aku ltak nme die gak. blh la aku kutuk balek. haha.*peace*
8. Spe no1 pd anda?

(x sempt nk susun plak, jwb je la) 1 klas dgn aku.


9. Org no3 ade hubugn dgn spe?

Dgn aku la. Tiada kontroversi. Cikgu mtrx aku dlu.


10. Kate ssuatu brkenaan org no5.

Ntah spe2 ntah aku jmpe kt kolj aku. Bdk kaye, dpt jpa. haha. Jgn marh bad.


11. Bagaimane dgn org no4.

Ntah spe2 sorg lg aku jmpe kt kolj aku.


12. Spe org no2?

Kwn baek kpd ex-rumet aku tyme mtrx dlu, paizan.


13. Bg pesann pd org no6

Mngucap, nak. Ingt tuhan. Ikut sye ckp ni, asyhadu..(bisik kt tlinge)

4 cacian hamun:

serunaiklang_91 said...

sori yer menyusahkan jer tag ni..saja balas dendam..hahaha..tak tau nak tag sapa...yg lain cam malas jer nak buat...apapon..trime kaseh ah buat tag ni....prof yg start....adoi.....

tiqaxu said...

haha..aku tau lar ko bukan pak cik angkat die.aku x caye pon,,..

p/s: adoi bai..sakit tuh tgigit lidah! hahehihohu...(x tau nk gelak ke ape,,)

p/s lagik: cool tuh wallpaper L....

anggerik-rimba said...

salam...
lame x tgk blog awk...
x sangka pulak kena tag..huhu..
dmm exam yer..
all the best!

intel_Inside said...

wslm,
sye xblh nk bg tau sbb blog ckgu skrg jd private ye.

TQ:)