TAHNIAH!! ANDA TELAH MEMENANGI SEBUAH BANGLO MEWAH!! Klik sini!

Thursday, 4 June 2009

boring lg skali

Aku dh mkin bosan thp gaban sembelit batu kt rmh ni, tp knp cuti aku xnk hbis2 lg ni? Mkin aku tgok kalendr rmh aku tu mkin geram aku nk koyk2 kn bliau, apesal la lmbt sgt?

Ai~ Aktivti mgisi mse lpg dgn mgambil lesen pun x trubat bosn aku ble duk rmh ni. Iye la, lg byk hri aku mlingkor kt katil dr gi klas tu.

Xde ape yg mnarik plak mggu ni. Aku dh hmpir bli moto mggu lps dh, lps tu x jd ats sbb musabab munasabah tbe2 aku rse aku nk bli ble msuk sem lg 1 je(Ceh~ Serupa xyah bkak cite la). Trpakse cite sbb nk tmbh saiz page entri ni.

Rsult pekse kuar mggu dpn la plak. Cuak seyh. Rse x sdap ati dh ni. Kne bwat knduri doa slmt la ni kot. Aku x expect bgus pun sem ni(sem laen pun ayt sme gak). Ok. Stop. X blh cite lbh2. Nnt mroyan plak sblm kuar rsult lg.

9 cacian hamun:

serunaiklang_91 said...

rilek ah,,,
kalo tak ok cuba lagi=)

apapon...good luck yer!!!!!

intel_Inside said...

memg kne cbe lg ni kalo x ok. tp jgn la trok sgt kot nnt.

trima kaseh:)

serunaiklang_91 said...

bosan ah dok sini....bersyukur ah byk2 ada kat umah...huhu....

intel_Inside said...

alhamdulillah, aku kt rmh.

atyrah said...

boring? meh la dtg lawat aku kat kampus neh.

dotblogspotdotkom said...

membalas kunjungan tuan ke tpt pakcik....sudi la terima award TQ kat bawah profile pakcik tu....

intel_Inside said...

trima kaseh krn brkunjung, pakcik. sudi2 la brkunjung lg.

AuraFIza said...

result aku pn terok..
takpe..kita senasib..
hahhaa..

neway,thanx 4 SPAMMING me!!

intel_Inside said...

haha. kita serupa.. kita serupa..

ur welcome. thnx 4 visiting back.