TAHNIAH!! ANDA TELAH MEMENANGI SEBUAH BANGLO MEWAH!! Klik sini!

Monday, 15 June 2009

Aku mengeluh

Rsult pekse aku dh kluar 3hri lps. Walopun aku dh jangka die cam ne brdasar kn usaha yg setara tp aku tetp nk tensen gak. Xde la trok sgt pun(ayat sdap kn ati). Mnjunam sket dr rsult sem lps je kot(aku rse terok).

Aku pun x kesah sgt kalo x ni, tp rsult kakak aku pun kluar sme dgn aku pnye n memg 'bapak gempak gedabak'. Die lyk dpt Anugerah Dekan la. Anugerah Dekan adlh anugerah kdua trtinggi slps anugerah Grammy di Hollywood(tipu2). Aku mkin rse aku terok.

Lps tu aku share rsult kwn2 aku laen n dpt tau ade subjk yg spatut matut aku dpt A tp x dpt. Lg la aku rse hampeh. Haish~ Aku dh rse aku kne ngumpat dgn kwn2 aku ni psl rsult hampeh sbb aku asyik bersin je sjak kebelakangan ni(tgh selsema).

Hambik ko! Mls la lg! Kata aku pd diri sndri. Hrp2 rsult sem dpn mningkt n kne usaha lbh lg ni akn dtg(thn 1mggu je ayat ni).

RELATED POST: Jangan Mengeluh

4 cacian hamun:

serunaiklang_91 said...

aiyaya....

jgn sedih ah....baru first year kan...ada hikmah rasa hampeh ni....nnt pasni mesti belajar rajen2!!!

insyaALLAH=)

semoga berjaya!!!!!!!!!1

tahniah kat kakak!!!

intel_Inside said...

thnx sis..

aku c lala said...

hye first of al thanx coz singgh blog sayep.
smart gila blog anda :)
nk comment hal post neyh

anugerah dekan dpt or x itu xpenting yg penting semgt kamoo untuk berjaya

gambatee!!

result sy plak keluar naek sme neyh
11.7.howowow takut plak :)

chill kay

intel_Inside said...

smart? trima kaseh utk pujian anda:)

thnx a lot sis. wish u gud luck.