TAHNIAH!! ANDA TELAH MEMENANGI SEBUAH BANGLO MEWAH!! Klik sini!

Tuesday, 17 February 2009

Kali pertama mencoba

Amende aku nk ckp ni??
Aku sbnrnye nk bwat open diary ni akibat desakan menatang kwn aku sorg nih.

WEI~ Achap chunky monkey! Hampeh la ko kalo ko x follow blog ni.
Aku dh amik cabaran ko. Kalo ko x bwat, aku sorok kn slipar ko nnt..

Biar aku cite sket amende trjadi hri ni sbg mmenuhi ruangan post ni.(slalunye cam tu la org bwat kot)

Hri ni aku nk gi kuar kajang, tp tggu sejam menatang rapid hampeh durjana tu x dtg.
Aku fed up. Aku msg kwn aku pnjm moto utk kuar n sbnrnye 1st tyme kuar naek moto kuar outng gi bangi(sbb aku rse bangi lg dkt dr kajang, ingt blh jmat mnyak n mse la).

Tp smpi sne tafsiran aku meleset spt pacat terpelecet. Aku sesat kt sne selama sejam tp tetap sempoi mneruskan prjlnn tnpa mnunjukkn rse kekesalan di ati, gne *deja-vu je aku jln tu(*nota: bahasa jawa yg bermaksud naluri) smpi la aku nk gi tmpt yg dtuju tu(gi kdai runcit je). Bli komk n isi mnyak. Lps tu cari balek jln pulg brdasarkn najis2 yg dtinggalkn sbg tnde dlm prjlnn td(cam musang plak).

Aku tetp pulg slmt walo dh di dlm kesesatan tu(aku xtau gak kt mne tmpt tu sbnrnye). Sbb aku slalu tringat kte2 ustz aku dlu ~Kembalilah ke jalan yg benar~. Ceh, cam msuk ajrn pesong plak aku ni.

Schedule mingguan:
Assgmnt Math 3 - Isnin
Lab C++ - Khamis
Assgmnt Systm Thinkng - Khamis gak
Mid term Math3 - Jumaat


*This post had been edited for 'seteng2' sentences because it might be more than 100 words.(tkut korg bosn je, cam la ko bce sume gak)

P/S: This blog will be not update frequently so being know for the new post from this blog.

6 cacian hamun:

serunaiklang_91 said...

assalamualaikum..

hehe...ni bkn caci hamun...
kepada tuan punya blog...
apapon tahniahlah ada open diary...
tapi kalo nak memaki hamon kiter ker kat sini...haha...jgnlah bgtau kalo ada post baru...hehe

Anonymous said...

woi nafsu berspender....wakakakakak

tu lar jalan xajak aku...nah sekali sesat padan muka!!..

dah r lesen xder hua3

intel_Inside but No_Thing said...

hek eleh. komen nk sorok mke plak.. mne x follow pun.

Anonymous said...

oi nafsu spender..
deja vu tu bukan ke cam kejadian yang penah kita alami pastuh berlaku balik..

naluri tuh instinct...

korek me if im rong!!!!!?

no_Brain but intel_Inside said...

aah, memg la. dejavu ade 3 jnis la yg pnah aku bce. satu cam ko ckp tu. satu lg cam kite x pnah dtg situ tp kite cam pnah dtg gak. satu lg kite blh agk ape yg akn trjadi. bnde ni x pnah dpt dbuktikan scara saintifik. ade org kte ni adlh sejnis pngembaraan roh. jd scara umumnye ia adlh dtg dr naluri kite la. kite pun kdg2 x phm ape naluri kite ni sbnrnye.

wallahua'lam. kalo slh btolkan la gak. dgn tunjk muke skali la bro kalo brani.

Anonymous said...

xbujang r kalu tunjuk muka...xsaspen...

aku nak bagi ader unsur mistik sket...

biarkan odop anda diselubungi misteri...dup dap,dup dap,dup......